Tema: Re: Kokie kondikai ant PCIe duomenu poru?
Autorius: Levas
Data: 2009-05-14 19:06:44
returnai is didmenininko. Tuos kur suremontavau kiek suprantu spejo nukeliauti i Kinija ir grizo atgal.

Beja GF 9?00 susiremontavo....tokia kilogramo svorio... pagal 3dmarka 2x greitesne nei 7300. :) Dabar ziuriu i NX7900GT ir galvoju ar verta dirbti su mikroskopu- reikia takeli atkurti...

Gaila, kad neturiu motinines nereikalingos su PCIe. Labai baisu kisti tokius lavonus i gera veikianti kompa...

--
Bye, Levas