Tema: Re: Del baterijos kruvio likucio
Autorius: Grutas
Data: 2009-05-12 21:24:32
> Visiem tokiem prietaisam yra kalibravimo procedura (paprastai dar gamykloj atliekama),
> jei pakeiciamas akumas ir nepadaroma kalibracija, sistema ima rodyt pieno riebuma
> (na nebent pakeistasis yra visai tokiu paciu parametru, kas chemijos virtuvej sunkiai
> imanoma).

Tai faktas.
Bet kuo daugiau skaitau apie ta DS2438, tuo labiau jis man patinka :) Panasu, kad jo pagalba galima ismatuoti, kiek kruvio pratekejo ir pagal tai daryti sprendimus. O tai ir butu tai, apie ka kalbejo Evaldas. Kadangi tikslumo zverisko man siuo atveju nereikia, tai ko gero reiks uzsisakyt pabandymui kelis vienetus. Beje, gal jau kas nors esat isbande sita zveri?

> aprase Grutas (na kitaiskais atvejais aisku rodo pieno riebuma).

Ko gero Evaldas ;)