Tema: Re: Stacionarios signos sąnaudos kWh
Autorius: krx
Data: 2009-05-12 16:52:14
Ką žinau, tai vat ir domiuosi. Man irgi kažko pradžiai pasirodė per daug. Aš
taip įtariau, kad turėtų būti ~15-20W eilės, tikrai ne daugiau. Gal kažkas
neekonomiško pastatyta? Daugiau jokie prietaisai neįjungti, ala maitinimo
blokeliai ir pan. Kad dar bus kas nors prijungta - mažai tikėtina, nes tada
sąnaudos tikrai neįsipaišytų į ~32W.

P.S. Skaitiklis stovi senobiškas sovietico.