Tema: Re: GPS remontas
Autorius: Ramunas
Data: 2009-05-09 14:41:34
Na nepasiseke ta prasme, kad jis kraunasi tik tada kai maitinimo laida
paspaudziu tam tikru kampu (taip, kad lizdo kontaktai labiau prisispaustu
prie platos). Vadinasi kaip ir viskas gerai isskyrus mano litavima (kreivas
rankas tam darbui, irankius, etc.)

Klausimas islieka - kur butu galima nunesti?

Aciu
Ramunas