Tema: Re: upsas siurbliui
Autorius: arulis
Data: 2013-10-08 08:41:10
Siaip pasistojo klausimas. O gal buna cirkuliaciniai siurbliai nuo DC 12-24v tokiam reikalui?

vat http://www.ebay.co.uk/itm/6V-12V-DC-Micro-pump-Circulatory-system-pump-hot-water-pump-Brushless-
Pump-/121190256978?pt=UK_HomeGarden_Garden_PondsWaterFeatures_UK&hash=item1c37809152

toks pasiteisino ant saules kolektoriaus, pries tai buvau pastates kazkoki pigiausia 60-80w cirkuliacini, bet:

1. per galingas
2. velgi UPSAS reikalingas, elektros dingimo atveju

tai sitas shudas is ebajaus prie 12v ima 1A, - ir daugiau varo, nei standartinis 80w ant
maziausios padeties (30w gal).

Pajungiau nuo 5v, ir to uztenka per akis , tai bus jauciu <3-4W

dingus AC  - pajungi koki akuma 6V ir OK.