Tema: Re: PLC valdiklio pasirinkimas
Autorius: Evaldas
Data: 2013-09-22 21:05:35
"ECIFFO" <amadejus@hotmail.com> wrote in message
news:l1n78l$sim$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal gali daugiau apie siemens , jis man laabiausia pasiekiamas, ir kaina
> nedidele ,tik abejoju  ar sugebesiu susiprogramuoti

Na is esmes ten viskas tas pats, tik gali pasirinkti arba programuoti Ladder
Logic rezimu, kas yra sudetingiau pradedanciajam, nes beveik kaip tikram
programavime reikia zinoti sintakse arba taip pat kaip Mitsubishi delioti
loginius elementus. Siemenso softas for free tik demo, bet galima rasti
torrentuose. Softas reikalauja registracijos, nezinau ar yra su "vaistais".
Programavimo kabelio irgi reikes, kurs kainuoja kosmosa
http://lt.farnell.com/siemens/61-057-1aa01-0ba0/cable-logo-programming-usb/dp/1657156