Tema: Re: darbelis
Autorius: XER
Data: 2009-05-05 09:33:23
Pas mane buvo panasus atvejis, kai kibirksti duoda, o duju voztuvo
neatidarineja, ir po kurio laiko "ismeta erorr'a".Priezastis labai paprasta,
kadangi viko elektros instaliacijos remontas, buvo sukeista faze su nuliu
vietomis, ko pasekoje katilas nebeveike.Pradzioje buvo apkaltinta  "valdymo
plokste", veliau atkapstem  kame reikalas.Ar cia pas tave netaspats
variantas bus ?