Tema: Re: kibirksties isgavimas
Autorius: AMB
Data: 2009-04-29 00:02:18
na as susiradau tokia schema
http://www.geocities.com/capecanaveral/lab/5322/coildrv.htm
man to taimerio nereikia, nes valdysiu su kontroleriu ( PIC). Tai galvoju
naudoti butent toki tranza kaip cia 2N3055. Susiradau protinga puslapi
http://www.rason.org/Projects/transwit/transwit.htm pagal ji paskaiciavau
kokia srove tekes man per baze tranzo kai tranzas valdys 12A. gaunasi ta
srove man  0.171 A, na dar pridejus kaip ten raso 30proc atsargai gaunam
bazes srove 0.2223A. kadangi man picas nepatemps, tai galvoju dar naudoti
vietoje to taimerio tranza BC337 (jis isveza 800mA, tai laisvai uztektu jo).
Na bent viska modeliuoju su microcap, tai man tranzas atsidaro graziai
(vietoje babinos dedu 1om rezistoriu), o uzsidaro ne iki galo, siaip su 1om
varza tai isvis tragedija lieka kazkur 6V net ant tranzo, bet neka gereja
situacija netgi su 6om tarkim. netgi modeliuojant be tarpinio tranzo ta pati
situacija, prisegu jpg kaip modeliuoju :D