Tema: Re: apie visokius siliconus, formas ir kitus dalykus
Autorius: Levas
Data: 2009-04-25 23:45:18
durniai :)

Jei reikia daryti formas trapiom medziagom, tai nera geresnes medziagos. Mano AtA tevas paliko biski formaplasto, bet jis per ta laiko kazkaip sureagavo ir nebetoks geras (Atsimenat gipsaturas butuose?)
O dabar panasi medziaga naudojama kai daroma betonines visokiu skalunu imitacijos ir panasiai. Taip pat liejamos kai kurios plyteles. Beda ta kad formos dyla, plysta. Su silikonu jos per kietos ir negalima ju recyclinti. O cia yra termoplastas- ji galima perlydyti.

Ir dar gerai, kad jo minkstumas reguliuojasi- vos ne nuo plastmases kietumo iki jusu megiamu dirbtiniu makstu ir implantu :)
Tereikia tik ipilti mineralines alyvos.

--
Bye, Levas