Tema: Re: klausimas del prozektoriaus.
Autorius: Kas_Pasake
Data: 2013-09-19 22:38:27
Ledas maitnasi labai jau specifine siauro diapazono įtampa, dėl to yra
papraščiau stabilizuoti srovę (tada diodas pats
veiks kaip įtampos stabilizatorius). Tai va todėl ir naudojamas nuoseklus
akumų jungimas, nes lygiagrečiai taip ant greičio Li-Ion jungti negalima.
Tam juos reikia subalansuoti. Viskas yra senai parašyta...