Tema: Re: Varteliu skambutis - reikia bevielio sprendimo
Autorius: Vilius config.lt
Data: 2013-09-08 17:53:51
dar buna ir 9V. Numust reiktu 3V, jei mygtukas srebia kokiu 0.05A tai varza reikia deti 0.15W 60omu. Ir jokiu krienu nereik. Ikaisti
nespes, nes srove tekes tik retkarciais ir trumpai.

pataisykit skaiciukus jei ka, galiu klysti. Senai senai esu is domofono trafo su varza numusinejes itampa HUBui, o jis dirba
pastoviai. Mazo galingumo varza kaito velniskai, bet viskas veike.