Tema: Re: krakajobas
Autorius: Evaldas
Data: 2013-06-06 09:58:55
Krakajobo nėra, bet yra schema su keliais loginiais elementais kuri tą daro. Aš jos neprisimenu, bet kažkur buvau radęs naudojimui su garso reguliavimo encoderiu. Ten principas tas pats tik, kad mechaniškai. Pagal tai ir ieškok (rusiškam internete rusiškai)
Na arba krakajobas ir keliolika-keliasdešimt eilučių programninio kodo.