Tema: Re: Kaip Lietuviskai vadinasi tokis daiGtas
Autorius: Levas
Data: 2013-05-03 18:38:10
man kazkaip "konduktoriaus" neprisireike. Gal todel, kad greziau su
grezimo staklem ir su centravimo graztu. Poto pabaigiau paprastu.
Greziau i 8mm diametro plieno asi, 2.5mm skylute.
V-blokas puikiai prisimagnetino prie stakliu pado, todel asies netgi
nereikejo laikyti.

O sitas medinis turi per daug detaliu ir tokiam zmogui, kuris lygaus
inkiliuko nesugeba sukalti jau netinkamas. Per daug galimybiu padaryti
ka nors kreivai.
Mano metodas toks "moksliskas", jis kiek sumazina galimybe
nusikreivalioti. Kampuocio briaunas galima ismatuoti, gulsciukas irgi
turi kazkoki tiksluma. O epoksidkes issiliejimas pagal gravitacija
susiderina su gulsciuko parodymais.

--
Bye, Levas

--