Tema: Re: Ats.: Ksenoniniu lempu jungimas?
Autorius: Levas
Data: 2013-04-25 00:59:22
siaip tai yra HID lempos kurios turi PALEIDEJUS sumontuotus ant paciu
lempu, taciau jom reikalingas SROVES STABILIZATORIUS (aka blokelis).

Kuom tai skiriasi nuo paprastu? Ogi nera aukstos itampos laidu.
Cia panasiai kaip gatvines natrio ar metalo halogenines hid lempos.

Ziureti XENARC bet kokia Osram online kataloge, lempos su metaline
dezute ant lemputes galo.

Kad ir XENARC 66140SVS
http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/automotive-lamps/automotive-cars/gas-discharge-headlight-lamps-for-cars/xenarc-silverstar/index.jsp?productId=ZMP_1025431

--