Tema: Re: Pb akumo pakrovimas
Autorius: Kas_Pasake
Data: 2013-04-14 00:50:17
Pries gerus metus domejausi sia tema. Nebeatsimenu saules baterijos
pavadinimo. Bet draugelis buvo atneses. Tai buvo specialiai optimizuota
saules baterija dakrauti 12v auto akumui. O siaip tai reiktu atsargiai is
"palubinskio" eksperimentuoti. Nes saules baterijos priklausomai nuo
apsvietimo labai nevienodas itampas duoda. Ir itampa be reguliatoriaus gali
buti zymiai aukstesne uz leidziama max akumo krovimo itampa. Pvz.:
Rezervinio maitinimo saltinio nominalios 6V itampos akuma galima krauti max
7,5V itampa. Tad teoriskai kraunant didesne itampa nors ir maza srove galima
ji sugadinti. Nors pakrautas akumas krovimo metu vistiek ima srove ir tai
gali sodinti saules baterijos itampa ! kuri nevirsys maksimalios akumo
krovimo itampos. Todel vienareiksmiskai atsakyti nezinant tiksliu
charakteristiku negalima. As bent jau jungciau bet per koki nors elementaru
itampos stabilizatoriu. Dabar pilna tokiu ir kainuoja lita kita ....