Tema: Re: viengyslis vs daugiagyslis
Autorius: Rimas_OK
Data: 2013-04-29 19:28:03
Visokių valdymo spintų projektuotojai kažkodėl stengiasi dėti
daugiagyslius. Ir net įžaminimui naudoja daugiagyslius, nors įžeminimas
eina lauke.

Man tai sunkiai suprantama, nes esu ne kartą matęs, kai drėgnose
patalpose daugiagysliai oksiduojasi ir tiesiog subyra. Nuvalius
izoliaciją, oksidavusi atkarpa būna nulindusi kokį 30 ir daugiau cm. Tuo
tarpu viengyslis ir netrupėtų, ir nuvalius oksidą būtų galima prijungti.