Tema: Re: Q: ar apsimoka remontuoti imax/b6 pakroviklį?
Autorius: Vasaris
Data: 2013-03-08 09:54:10
"Pranelis" <nera@meilo.net> wrote in message news:khamsd$ig6$1@trimpas.omnitel.net...
> Taisyt galima. Imax. balansuot moka, tik reiketu jam bent kalibracija
> padaryt. Svarbu, kad kraunant balansuojant visas celes vienodai ikrautu ne
> daugiau 4.20 . Raktinis zodis - vienodai.

Šiaip mes krauname po vieną celę, tai problemos kaip ir nėra.

> Rezistoriai keiciasi sunkiau. Vienam dariau, daugiau nenoriu.

Tikiu. Ten skruzdėlės :-(

> Pas mane pora kartu vbuvo raktinis valdymo tranzas nulekes. Pakeitus panasiu
> is lemonos veikia ligsiol.

Gal galėtum pasufleruoti, kuris? Jei nepameni iš atminties, galiu įmest foto...
Jų ten po radiatoriumi - gyva galybė (gal kokia 10-12 vnt.), jei čia apie tuos kalba...

Beje - ar pas tave veikia iškrovimo funkcija? Nes pas mane tai nė ant vienos programos ji neveikia. T.y. startuoja softiškai programa, sukasi taimeris, bet iškrovimo srovė 0 mA ir įtampa lieka ta pati. Toks vaizdas, kad nesudaroma apkrova...