Tema: Re: DIY projekteliai
Autorius: Eciffo
Data: 2013-03-09 22:18:17
Kai laiko neliko ( atsirado antras darbas ) mikliai DYI pagrindais
susikonstravau granulini ,o seniau,  kai vakarais nosi krapsciau ,tai  jo
malkas metyt buvo ciotkai  .

"Kas_Pasake"  wrote in message news:kgt7hd$6kh$1@trimpas.omnitel.net...

Pastoviai ka nors "buriu-kuriu" . Prisigalvoji visokiausiu "fix" ideju. Bet
va kai pradedu daryti praktiskai, tai pasirodo kad per vakara niekaip
nesigauna ir per menesi nesigauna....
Tai daugiau hobis (kaip zvejyba) . Na praktine reiksme ???
Kai dar dujos buvo pigios - mano peciu valde mokrokontroleris. Dabar tik
laika ir temperatura rodo. Malkinis pecius nelabai automatizuojasi. O be to
nulipti i rusi ir uzmesti malkyciu vienas malonumas. Dabar krapstau
skaitmenini garso registratoriu su dsPIC. Gal pritaikysiu duru skambuciui.
Siame etape optimizuoju SLEEP. Kad mikroamperus imtu ramybes busenoje. Nors
atvirai pasakius net nezinau kam to viso reikia - gal kad laika "uzmusti". O
laiko tai tikrai daug reikia !