Tema: Re: PCM garso formatas
Autorius: Levas
Data: 2013-02-14 00:25:51
jei teisybe, atsakymas i pradini klausima yra "NE. NE.". Teisingas
klausimo uzdavimas irgi mokslas. Nes nei kokie windowsai, nei koks ten
yamaha mes nesuzinojom. Tik suzinojom, kad kazkas perduodamas garsa per
10 metru gauna didelius trugzius. Apie tai irgi galetume padiskutuoti,
nes tai negerai.

I mano atsakyma, kad tai softo problemos buvo atsakyta, kazkas, kas
parode, kad JUSU KAZKAS kas priima garsa, kogero supranta tik Dolby
digital perkoduota signala. Tik nelabai supratau kas? Nes groja tai
yamaha...

Zmones SPEJO, gal visdelto bandoma groti is kompo i KAZKA? Tikriausiai
ne yamaha, nes jis pats tik plejeris. Gal koks resyveris? BBZ. Nes apie
stiprintuva mes nieko nezinom...

Bet po kazkurio atsakymo, jau tikrai paaiskejo, kad visdelto bandoma
groti is kompo I KAZKA. Taciau islindo "ziurint TV, tokios galimybes
neber". Kur, blia, ziurima? Kompe? O gal TV kazkokiam? Gal TV nepriima PCM?

ir panasiai.

--
Bye, Levas

--