Tema: Re: indaploves bedos
Autorius: saulius74901
Data: 2013-02-09 21:06:30
Dar siandien ijunges pastebejau, kad vandens sildymui normaliai neileido, ir
tenas pusiau vandeny kaista, gal sakau vandens ipylimo filtriuks pasikises?
Reik ryt traukt indaplove lauk, o kadangi atjungt vandeni teks, tai ir
paziuresiu, kaip ten filtriukas. Nors velgi.., jei jau vandeni sutabdo
neprisipildzius tie kiek reik, vadinas daviklis visgi.