Tema: Re: Impulsinio maitblokio bedos
Autorius: Pranelis
Data: 2013-01-15 22:29:27
Nu va, biski pamatavus su turimu skopu tarp S ir G tranzo kontaktu yra taip:

Kazkokie impulsai yra. Tuscioj eigoj retesni, ant dalines apkrovos dazniau,
ant dideles vel biski retesni, bet impulso ilgis didesnis. Bet keista stai
kas. Ant tranzo impulso aukstis yra apie 3,5-4V. Padidinus R4 varza iki 100
omu ant mikroschemos kojos impulso aukstis padidejo iki 9-10V ir mikruske
nustojo kaist. Ant tranzo liko stoveti apie 4 V. Originale R4 yra 20 omu ir
dar lygiagreciai jai kazkoks diodas buvo pajungtas, bet susviles.
Klausimas - ar taip turi but, ar pas mane tranzas biski pakepes? Koki dioda
ir kuria puse reikia det lygiagreciai R4?