Tema: Re: Makitos akumuliatoriai
Autorius: Darius-B
Data: 2013-01-14 22:03:00
Zinau, cia jau mano antras bandymas. Pirma sekminga bandyma vagys nupiso
kartu su melynu boschu, dviem komplektais LiFePo4 ir samadielnu pakroveju.
Dar viena pakroveja konstruoti jau entuziazmo nebera, tai nusipirkau
universalu, krauna visus man zinomus akumus. Srove iki 10A, Itampa iki 24V,
balance,...

"Sail"  wrote in message news:kd0dh1$o7k$1@trimpas.omnitel.net...

O atkreipei demesi, kad LiFePo4 siek tiek itampos skiriasi, ir esamas
pakrovejas gali netikti? Plius - siaip liciui BMS'as reikalingas, kad
kiekviena cele ziuretu, ir velgi del skirtingu itampu esamas akumo bms'as ko
gero netiks.