Tema: Re: LED ir sviesos srautas
Autorius: svyt
Data: 2013-01-09 22:44:53
diodai buna skirtingi, ir jei diodas ne vienas, tai sviecia silpnokai. jau
nesenai rasiau, nusipirkau uz 150 litu diodine lempute 20W, (ten gal kokie 7
diodukai, masyvus radiatorius) tai pries tai buvusi 15w taupi lempute, mano
subjektyviu vertinimu sviete stipriau, ir kur kas platesniu spinduliu. bet
diodu sviesa malonesne.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)