Tema: Re: Q taisantiems telikus: zumzung LE32C530
Autorius: Tomis
Data: 2012-12-18 14:47:33
Na mano atveju turima LG LH3000 pavyko priverst rodyt video\foto is usb
vieno service meniu parametro paredagavimu. Matyt mano atveju su hardwaru
viskas tvarkoj tik softas uzrakintas buvo.

> ...(SamyGO yra intsrukcija bet ten viskas per Linux
> daroma)

Tai gali pasileist Live linuksa . Atsisiunti
http://www.ubuntu.com/download/desktop Issikepi CD, bootini is jo ir darai
pagal instrukcijas tuomet. Kai baigsi tiesiog restartini kompa ir vel
turesi savo numyleta windows :)