Tema: Re: GAMA elektros skaitiklio optinis nuskaitymas
Autorius: wundis
Data: 2012-12-13 13:00:11
Teoriskai: per optine sasaja nieko nenuskaitysi net isigijes kabeli is
elgamos, nes niekas tau neduos programos (lzpemsh) skaitikliu nuskaitymui.
Neduos nes zinodamas ka ir kaip su ja gali daug ir visko priparametruot.

Vadinasi, reikia ziureti i CL kilpa (sroves kilpa) - jeigu skaitiklis ja
isviso turi.

Jei neturi - istorijos pabaiga su nuskaitymu.

Jeigu turi - gali buti (nors nemanau kad bus) jau esama Lesto telemetrija.
Jeigu Lesto jau turi telemetrija - kreipiesi i juos ir prasai sukauptu
duomenu.

Jeigu gi CL kilpa laisva, sauni sampe, kreipiesi pas gamintoja, perki ju
sprendima duomenu nuskaitymui ir atvaizdavimui (nepatiks kaina).

Alternatyviai jeigu nebijai kompiuteriu: is gamintojo perki ESMB keitikli
(kadangi CL protokolo tau niekas neduos), jungi prie kompo, rasai programa
duomenu nuskaitymui, aprasai draiveri duomenu nuskaitymui, rasai programa
duomenu atvaizdavimui ir vualia sukises tukstancius i duomenu surinkimo
serveri - jau istrauki is gamos skaitiklio archyvo valandinius/menesinius
rodiklius (nepatiks viso sprendimo kaina ir igyvendinimo terminas).
Abiem variantais yra keletas niuansu - jeigu imti valandinius archyvus is
skaitiklio, biski sudina informacijos kokybe, kadangi matomi tik valandiniai
duomenys, o pagauti nelogiska vartotoja matant tik valandinius ir tik ivado
duomenis - stipriai problematiska.

Vatsonas savo ruoztu kaupia 5minutinius duomenis, ir realiai butu
paprastesnis variantas: uzdeti "trafukus" ir kaupti savo archyva,
eksportuojant duomenis i ekseli ir veliau juos analizuojant. Tik vatsonas
turi savo problemu su data, is archyvo sudetinga atskirti kokia data ir koks
laikas. Bet gal kaip nors.

PS elektros suvartojimas apskaitomas ne kilovatais (kW) o kilovatvalandemis
(kWh).