Tema: Re: lapkricio radija
Autorius: locked
Data: 2012-11-13 16:21:03
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:k7tcss$1ej$1@trimpas.omnitel.net...
> Bandei ocr'int skeną? Rusišką. Ir kaip sekėsi? Čia jau neklausiant ar daug
> matei tokių „teisingai nuskenuotų pdf'ų“

maciau ir teisingu ir "bele greiciau" darytu. rusisko skenint nebandziau,
bandziau lietuviskai, angliskai. o kame jau ten tokia revoliucija su rusu?
galu gale, nepriklausomai nuo kalbos, tuos gabaliukus del kuriu pakankamai
teisingo atpazinimo OCRas buna neisitikines - elementariai sukisa kaip
paveiksliuka, bet ir tai jau labai gerai numusa apimti

> ir ar būtent toks yra taviškis siūlomas, 65 MB dydžio šmotas?

lyg ir ne mano, lyg ir nesiulomas, bet bbz, siaip pagal megus tai tikrai
abejoju ar ten teisingai padarytas

> Tuo djvu ir tinkantis, kad ne ocr'intas skenas jam nėra vien tik
> bitmap'as, o grafinį tekstą (kaip ir apskritai grafiką) jis efektyviai
> suspaudžia.

nu

> p.s. štai pavyzdžiui Evaldo įmestas ~105 MB CQ Amateur MB monstras, be
> jokių optimizavimų perkonvertavus į djvu sveria jau tik 25 MB. Kokybė
> (tiek, kiek jos tikrai nereikia reklaminių intarpų blizgumui ir detalumui)
> ir visiškai nenukentėjo

nu jo, skirtumas yra, kur 73 flopikai, o kur tik 18. siaip tai beabejo aisku
kad djvu neblogai yra, ypac jei kazkas tingi prasukinet pro OCR