Tema: Re: Del PIR
Autorius: Arasd
Data: 2012-10-28 11:24:26
o gal vis tik dar imanoma nors kiek davikliu atskirt? Pvz. panaudojus
maitinimo - kaip zonos COM? Koks kabelis ant tu 3 PIR eina? Jei 6 laidu -
galima max 4 PIR ant atskiru zonu sukabint. Jei 4 laidu - galima 2 atskiras
zonas padaryt. Cia be jokiu ATZ. Kadangi vedziojo elektrikas, gal ten UTP
kabelis pravestas, jie megsta tokius signalizacijom vest. Butu tada 8 laidu
kabelis, tik aisku gali jis kokia puse namo davikliu apeit....
Kadangi kalba eina apie pigiausius DSC daviklius, itariu stovi LC100
davikliai. Siulyciau pirmiau patikrint laidu susukimus i centrales ir
davikliu kontaktus, komutacijas, jei ju yra, taip pat pasimazint jautruma,
LC100 siaip visai neblogi davikliai, daug kur stovi ir problemu nekelia. Pas
mane stovi isvis kazkada pigiena laikytas Bingo, ir nieko, susitvarko su 4
bute gyvenanciais katinais. Tiesa, jautruma prigusinau, kad nesuveikinetu,
bet zmogu dar mato. O jei vis tik norisi daviklius pasikeist, statyk DG75.