Tema: Re: Laptopo ekrano apšvietimo bėdos
Autorius: Veritas
Data: 2012-10-22 23:41:50
Keista,bet kazkoks neatitikimas led maitinimo grandinej. Tikriausiai,jei
ziuret datasheet'us  abieju ekranu, butu skirtumas arba itampos arba sroves.
BEt jei pats pardavejas pasiule analoga,tai logiska butu reikalauti atgal
siuntimo islaidu padengimo,bet neabejoju,kad pardavimo salygose bus
numatytas toks atvejis ir vistiek teks siusti savo saskiata Ir
garantuoti,kad jis gaus.

"Sigun"  wrote in message news:k644fc$230$1@trimpas.omnitel.net...

Su senu veikia, prieš keisdamas dar buvau įjungęs pažiūrėt kiek
sugadintas ekranas.

Sig.