Tema: Re: Balastas kompaktinem liuminisencinem
Autorius: Evaldas
Data: 2009-04-22 08:39:55
Kai kurie elektroniniai balastai tikrai netiks, kai kuriems butinai reikia
prijungti visus 4 lempos kontaktus. Kai kuriuos galima meginti prijungti 2
laidais. Reikia konkreciai ziureti kiekvieno balasto lempos prijungimo
schema (viduje balasto, ne isores)

O cia nesena istorija is gyvenimo.
Pirkau kitaiska svietuveli su elektroniniu balastu (lempa jungiama 2
laidais)  ir 11W CFL lempa su tikslu kisti i garu surinktuva vietoj 2x40W
kaitriniu.
Bemontuodmas sudauziau kiniska lempa. Pasirode, kad kinas buvo ikises
nestandartine lempa, lempos cokolyje vietoj starterio kondikas, parduotuveje
visos tokios lempos yra su starteriu. Bet supratau tik ijunges, lempa kelis
kartus mirktelejo (visgi starteris) ir uzsidege. Vadinasi veikia starteris
su elektronika.
Taciau mirgsejimas ijungimo metu man visai nepatiko todel isardziau nauja
lempa ir islupau starteri, vietoj jo ikises kondika is kiniskos.