Tema: Re: nesiojamas kompiuteris gadina maitinimo adapteri
Autorius: Laimis
Data: 2009-04-21 23:36:23
Evaldas rašė:
> "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message

> Taip, visuose mano ardytuose yra apsaugos nuo perkrovimo. Nopredamas
> neperkrausi 40%, o perkrovus 20% vitiek po kurio laiko issijungs nuo per
> dideles temperaturos. Arba neissijungs jei nuspres, kad jis gali tai
> pavezti.

> Gerai sekasi, jis tiesiog atsijungia ir svilpauja sau nieko neveikdamas.

Integruotų switcher'ių temperatūrinės apsaugos gana tiesmukiškai (bukai)
(ap)saugo nuo temperatūrinės perkrovos.
Pavyzdžiui TOP242-250 temperatūrinė apsauga suveikia viršijus min. ~130
°C. Nuolatinis darbas kai temperatūra arti kritinės tikrai ne į naudą
pačiam TOP'ui...
Pačio gamintojo pavyzdinių maitblokių design'e temperatūra
(_nominaliomis_sąlygomis_) neviršija ir neturi viršyti 100 °C, o jei tos
sąlygos nebenominalios...?
Tad tikrai nebūčiau toks kategoriškas apie „visas natūralias kolizijas“,
nebent tikrai gali pasakyti/patikinti, kad visuose tuose PSU yra
mikroprocesorinė temperatūros kontrolė, kuri iškerta maitblokį anksčiau
ir inteligentiškiau už thermal shutdown'ą...