Tema: Re: help. silelis 405D nera garso
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-04-20 13:14:50
Kadangi garsas per 19 - - 7  -- 7 ateina is video stiprintuvo po video detektoriaus, nuo
tranzistoriaus T7 (kt315) kolektoriaus grandinej esancio konturo, labai tiketina, kad
gedimas ten. vaizdas tokiu atveju  pralenda kazkaip...
 Mano praktikoj buvo kelis kartus tokie dalykai.
Bet pirmiausia reikia isitikint, kad pilnai nuo min iki max reguliuojasi kontrastas ir
sviesumas. Jei nesireguliuoja, arba reguliuojasi nepilnai, tada reikia ieskot blogo
kondensatoriaus eiluciu gen bloke.
Nors kepures nenesioju.. :(