Tema: Re: Papasakokit diletantui..
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-04-18 17:15:34
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=90096

http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=85592

Is esmes, bet koki nebrangu 5 V maitinimo bloka. Buvo tokiu netgi prie HUB, Switchu..
 Rusisku kalkuliatoriu gal netiktu, nes jie negalingi buvo..
Akumuliatoriaus pakrovejas mano manymu, nelabai tinka, nes. velniai zino kaip jis
nuderintas, gal atsijunginet paciu netinkamiausiu momentu. trumpai sakant, gali but
nestabilu.
  Galima paimt maitinimo bloka nuo kokiu sudegusiu kompiniu koloneliu, tik ten bus 9V,
tada reiktu imontuot KREN tipo stabilizatoriu i ta automobiliu trasa.