Tema: Re: Sat "bliudo" panaudojimas ne pagal paskirti... Wlan rysiui stiprinti :)
Autorius: DeGama
Data: 2009-04-17 09:44:46
peržiūrėk http://en.wikipedia.org/wiki/Cantenna nuorodas. Gal ką ryšiesi
pasigamint. pats du metus žiemą vasarą naudojau usb pirštelį, įstatytą į
paprasto virtuvinio duršlioko už 5 Lt. maždaug židinį. Subjektyviu mano
vertinimu tokio devaiso stiprinimas- 12-14 dB. Visai neblogai gaudžiau
internetą iš AP už ~200 m., tiesioginis matomumas. Gaila dabar neturiu po
ranka to stebuklo nuotraukos, gal vakare įdėsiu. Jei domina konstrukcijos
aprašymas ir kt., rašyk. Pats duršliokas su apkaba usb piršteliui mėtosi
Kaune, jei domina galiu atiduoti geram žmogui.

DeGama