Tema: Re: avr usbasp
Autorius: ziuras
Data: 2012-10-01 13:04:12
Pamatuok vakare.

Kiek mačiau schemų internete (galbūt ten tinyusb pagrindu buvo)
tai jie rašo 3.3V suported. Bet pagal schema tai jie atjungia VDD į ISP
jungtį, arba per 3.3V reguliatorių paduoda į ISP maitinimą.
bet atmega vis tiek dirba nuo 5v - t.y. manau kad ir signalai 5V eina.

"dpi"  parašė naujienų news:k4bn8k$4js$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu kitaiskus, naudoju. Tiksliai neatsakysiu, galeciau nebent pamatuot
vakare. Lyg turetu buti perjungimas, bet jo nera (nebent lituojant), ir lyg
dirba ant 3.3V visada. Aisku kad bus: koks maitinimas tokie ir signalai.
Maitinima daznai atskirai naudoju. Programinau tiek 5V, tiek 3.3V
uzmaitintas - problemu nebuvo.