Tema: Re: Radio imtuvas rohde & schwarz ESM2
Autorius: Levas
Data: 2012-09-25 16:07:53
sita tai buvau rades, bet cia tik istrauka is kazkokio reklaminio bukleto.

o kaip sito daiGto kaip "radijos" jautrumas ir t.t.? Man tas 1uV nieko
nesako.

Ir dar biska neramina, kad nustatai kokia FM radio stoti ir kartais daznis
nuplaukia iki kitos stoties. Ar cia beda ar paprasciausiai truksta kokio
konfigo/zagluskes, nes isimtas is to racko ir del daznomacio ir panoraminio
trukumo plaukioja?

Bye, Levas

P.S. o del ranku kapojimo... nu ju toks darbas viska ardyti, jie apie
"geruma" nieko nesupranta...