Tema: Re: Req tv priedelio su conaxu
Autorius: blablazzz
Data: 2012-09-23 20:26:11
parduodu seltekos priedeli su HDMI ir conaxu. 2 metai likusios garantijos
120lt

"Kurmis"  parašė naujienų news:k3i5jc$e7j$1@trimpas.omnitel.net...

nu sutinku, as pats mielai pereiciau prie  "vieno pultelio" sistemos ir dar
senoliams taip padaryciau. bet kad kaina viska nusprendzia....
siai dienai isgalim nupirkt tiuneri, na o kaip po kazkiek metu nugais
telikas, teks pereit prie dabar populiaraus sprendimo-tv.
--
Kurmis