Tema: Re: Biski help su signalizacija..
Autorius: niekas
Data: 2012-09-14 07:38:28
2012.09.13 23:07, Evaldas rašė:
> Jei netingi laidu tampyt ir zonu pakanka gali kiekvienam davikliui po zona
> skirti, bet siaip tai 5 herkonai ant zonos yra visiskai normalu ir visai
> nebutina atskiru zonu.
> Ar tikrai reikalingi stikladuziai ? Zinok ne visada jie suveikia, ypac jei
> stiklas laminuotas (skaudi patirtis)
> O PIR-u nebus ?
> Su ATZ biski uzsikrusimas kai reikia gedimo ieskot, o siaip tai OK. (kalbu
> apie Paradox, su ESIM reikalu neturejau)

Sory, turbut i privata parasiau.. kartoju cia:

La,

Ten situacija, kad viskas jau seniai istampyta ir pastatyta bei buvo
sujungta kaip aprasiau anksciau (vieno kambario gerkonas ir stikladuzis
ant tos pacios zonos)
  PIRu tikrai nebus- pastoviai gyvena tokis dyyydelis "ciucikas"- jokie,
net kilmingi, PIRai "neatlaiko" jo lakstymo po kambarius

Tik dabar keiciasi centrale (buvo Spectra). O kadangi ESIM centralei ar
taip ar taip reik keist EOL rezistorius 1kOm > 5,6kOm tai ir pamasciau
kad gal butu gerai suzinoti kas sudirbo- ar lango/duru atidarymas ar
isdauzimas...
O kazkada VBS buvau girdejes kad ATZ geriau nenaudot...

Dekui