Tema: Re: greitas kalusimelis
Autorius: AndriuZ
Data: 2012-09-12 11:19:53
H7 tai cia bus trumpoms jei neklystu
o deganciai lemputei didziausias peilis yra vibracija, taip kad pasitikrink
ar nekabaluoja tavo zibintas ant vieno varzto, ar reguliavimo mechanizmas ne
kabalduoja ...

"Sail"  parašė naujienų news:k2pg9s$quk$1@trimpas.omnitel.net...

Bet cia mistika kazkokia totali su tom lemputem.
Astroj H7 keiciu ir keiciu. Tuo tarpu visos kitos, gabaritai etc - nu niekad
per daug metu nereikejo keisti. Reiskia su elektra tarsi visas turi buti
tvarkoj.
Kitoj masinoj - laiko tos H7, karta i penkis metus keiciau.

Fizika paaiskint tuos dalykus sunku, reikia jauciu zvakute baznycioj uzdegt.