Tema: Re: dar vienfazis variklis
Autorius: ttd
Data: 2012-09-10 13:22:11
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1257">
<META content="MSHTML 6.00.2900.6266" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Ne tas atvejas, iki tiek nepripompuoja, nes beveik 
nudusta&nbsp;iskart, (~160V nepaveza :(</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV>"Miegapele" &lt;<A 
  href="mailto:svinas69@gmail.com">svinas69@gmail.com</A>&gt; wrote in message 
  <A 
  href="news:k2k6u5$jmr$1@trimpas.omnitel.net">news:k2k6u5$jmr$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>o ar nebus taip jog kompresoriui uzpumpavus 
  reikiama slegi voztuvas nenumusa slegio kompresorius-resyveris magistraleje. 
  todel varikliui sunku startuoti. pas mani buvo panasiai. 3kw trifazis ir 
  dvieju cilindru berods zilo kompresoriaus samopalas nepaimdavo is vietos 
  slegiui nukritus iki 4. vis tai priklauso nuo slegio daviklio sistemos. jei 
  neaisku galiu papaisyti kas ir kaip. </FONT></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>