Tema: Re: Thinkpad 240x dangtelis
Autorius: Miegapele
Data: 2012-09-07 16:03:31
nori paskyti jog win xp instaliuotss is to pacio disko i stacionaru kompa ir
i laptopa skirtinga skaiciu bandymu prisijungti turi. blin nezinojau. reikes
tureti omenyje. o tiesa kur cia pakeisti galima bandymu prisijungti prie
hardwaro skaiciu. tai turetu eiti patiuninti ir stacionara kad detectintu
hdd. okis. :D