Tema: Re: BGA rework station
Autorius: OGT
Data: 2012-09-03 10:10:56
Lituoti galima ir ant dujinės viryklės, tačiau reikia išmanyti technologiją.
O jei rimtai, tai svarbiausias dalykas lituojant BGA yra geras apatinis
pakaitinimas. Jo plotas turi būti ne mažesnis už lituojamos plokštės
plotą, kitaip vyksta plokštės deformacijos ir kiti negeri dalykai.
Dėl kelių BGA korpusų per mėnesį/savaitę, kažin ar verta pirkti įrangą,
nes reikia papildomų priedų, plius reikia skirti nemažai laiko, kad
išmokti teisingai su stotimi elgtis, kadangi stoties turėjimas dar
neapsaugo nuo kreivų rankų. Kaip minėjo Veld, žmonės ir dviem fenais
naudodamiesi BGA lituoja. Aišku, ne į visą tą techninę kūrybą po to
galima ramiais nervais žiūrėti. Bet aš ne apie tai. Jei reikia lituoti
tik kelis čipus, siūlyčiau tartis dėl didmeninės kainos su stotį jau
turinčiais asmenimis.