Tema: Re: REQ 7ch Motor drive
Autorius: Kurmis
Data: 2012-08-21 22:11:07
o kas gali isduoti kur anas vartojamas? bijau kad firechildas nesakys kam tiekia juos, o vartydamas visus galimus auto magiu katalogus bijau kad nubludysiu i pievas.
todel bandau protingesniu zmogu paklausinet, gal kas uztiko toki draiva ar bent jau galimybe uzsakyt pas koki perpardaveja galima...
Man dar vienas zmogus protino kad galima rasyt laiska gamintojui ir sakyt kad reikia Samplo tipo kokiam tai projektui, na o gamintojas susimils ir praktiskai uz dyka suselps idejini projekta. deja as nepasikaustes melavimo srityj, tai su fantazija kaip tai sunkiau...
nors gal ir tokiu galima gauti, bet man reikia kieno nors
paslaugos.
--
Pagarbiai,
Kasparas Masaitis