Tema: Re: Kaip matuoti "floating" itempa?
Autorius: Levas
Data: 2012-08-20 21:21:45
matai rezikus i zeme prie operacinio?

Ziu prikabinta paveiksleli. Visi kogero variantai (nuo virsaus i apacia):
a) pilnas float.  Ant operacinio +- 463mV pagal zeme.
b) 10kV minusas i zeme. Ant operacinio +1.018V ir +93mV.
c) 10kV pliusas i zeme. Ant operacinio -93mV ir -1.018V.
d) asimetrine apkrova ant 10kV su necentruotu kazkur nuliu. +319mV ir -607mV

Kaip ir labai saugios itampos. Sroves melynai, itampos zaliai.

Kodel turi buti BUM?

--
Bye, Levas