Tema: Re: is 12V reikia 20v
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-08-15 21:45:53
Dar nebūtinai, konkrečiai pats turiu kažkokį prieš 10 metų imta. Skirtumas W
yra mažas konkrečiai. Kazkoks 15' lcd (impulsinis) 40W, is rozetes tiesiai
eme apie 39, per inverteri 42, mano suvokimu skirtumas niekinis..

Bajeris dar islindo, kad neimpulsiniai dalykai mažiau valgė, nes inverteris
gamina 205V, tai visokie lytuokliai ir lemputės silpniau šviečia ir
atitinkamai mažiau ėda.. Sinusoidės kampuotumo netikrinau..