Tema: Re: PV saules moduliu tipai, efektyvumas?
Autorius: ABLomas
Data: 2012-08-12 22:24:30
On 2012.08.12 21:17, Signalizacija wrote:
> p.s. tu ne KG kartais dirbi, kad nesugebi 2 skaiciu suskaiciuot?
> Afygienas rasytojas :)

Jei duotum du skaičius, kurie susįję su mano klausimu, tai
suskaičiuočiau, afygienas patarėjau. Bet tai kad tavo žinios
akivaizdžiai apsiriboja vieno gamintojo asortimentu, apie naujienas ar
pasikeitimus bei pasiūlą musėt net ir nesapnavai, tai...

> galiu ir dar paskaiciuot: is tu savo 48dm t.y 0,48m2 gausi idealiu
> atveju 40W Na ko dar mokykloj neismokai?

Ko neišmokau tai nežinau, bet tikrai išmokau nenaudoti sferinio arklio
vakuume.
O va tu su kaip visad, skaityt nemoki, bet rašyt išeina da%uja. Jei
parašytum, kiek galima sugeneruot Lietuvoje (o ne abstrakčiomis
idealiomis sąlygomis) vidutinišką vasaros dieną (tai reik turėt omeny,
kad bus debesėlių) - būtų tolkas...
Ai tiek to, vis tiek vieno gamintojo datasheeto skaičiukus tik galėsi
paimt, praktinių skaičių pas tave nėr, tai tiek to, išsiaiškinsiu pats.