Tema: Re: TTL to RS232
Autorius: Shadowed
Data: 2012-08-10 16:33:06
Blin reik atostogu eit. Zodziu devaisas per drata jungiamas, sumasciau
padaryt be drato. Is seno seno kompo per COMa jungiasi i devaiso fyske be
jokiu peraxodu. Ok, sena kompa per borta, pasidarau USB > TTL > RF (USB >
TTL jauciu tas pats ar panasus dalykelis kuri idejai), tada kitam gale RF >
TTL > RS232. Ir del to susisviete man kad reikia butent TTL > RS232 ir kad
RS232 > TTL netinka :D eet, va tep ir buna kai per daug mastai :) Tai va
vienoj pusej bus virtualus USB, o kitos pusej bus RS232. Dar jei ir veiks
tai is viso stebuklas :D

"dpi"  parašė naujienų news:k02tua$m1l$1@trimpas.omnitel.net...

Arba iskart i USB (Virtual COM port). Pas Ebay gatavas ir pigus
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=ttl+usb&_sacat=0