Tema: Re: apie DHT22 ir IR
Autorius: bigT
Data: 2012-08-07 19:52:50
Issiaiskinau stai ka....

Jei pajungiu i Arduina ir seriu 5V per 68ohm rezitoriu, tuomet viskas veikia
+- iki 5m. Jei seriu be rezistoriaus, kuo puikiausiai veikia ir is 10m.
Diodas sitas http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=26514
Ir kum dabar daryt ? Mano MCU bus maitinamas 3.3V (JeeNode). Tai kaip IR
priverst nuo tu 3.3V dirbti is 5-8m ?
Dioda pakeiciau nauju, rezultatas tas pats.