Tema: Re: Naujos automatines duonkepes paruosimas naudojimui
Autorius: Bone Daddy
Data: 2012-08-04 11:37:32
kažkaip drąsiai atrodo tas "karščiui atsparus" tepalas, nes karščiui atsparūs tepalai naudojami, pav. auto - traktorių stabdžių mechanizmų tepimui, kad neištirptų ir nenubėgtų ten kur nereikia . . .
 o šiaip kiekvieną špižinę - geležinę keptuvę reikia pradžioj pakaitint su aliejum bent tam, kad neprisvilinėtų. Bet aliejus nelabai priklauso prie karščiui atsparių