Tema: Re: Daznio keitiklis
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-06-14 01:10:19
Turesiu pasidomet, bet man atrodo kad DK negali taip aukstai iskelti dazni, bent jau tie
DK, kurie skirti siurbliu arba ventiliatoriu valdymui

"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
> Turiu is kariskiu juostini maga lempini. Kadangi naujas ir su mandria
mechanika-noretusi paziuret kaip veikia :) . Maitinasi nuo  3x40V 500hz, taip ir uzrasyta!
Butu galiam su daznio keitikliu isbandyt?  Tarkim imu trifazi, uzkeliu dazni iki 500,
pamatuoju kokia isejime itampa , esant tokiam dazniui  (jeigu jau sakai, kad DK mazina
itampa) , statau tris trafukus ir gaunu is ju 40V.