Tema: Re: atsuktuvas mob. telefono varžteliams
Autorius: AndriuZ
Data: 2012-06-11 16:07:23
va klausimukas kur rasti tokiu antgaliuku atskirai ? ;)
kad dasipirkti jau uzdroztus ;)

"Ostapas"  parašė naujienų news:jr4o6e$i3k$1@trimpas.omnitel.net...

Aliofono dar atrodo neteko ardyt, bet šiaip visokiai smulkmei labai smagiai
eina Pro'sKit rinkinukas iš dviejų atsuktuvų su krūva keičiamų antgalių -
kažkas panašaus į
http://www.evita.lt/det-1399683-atsuktuvas-su-keiciamais-antgaliais-9vnt.-proskit-.html
tik atsuktuvai du ir antgalių gausiai daugiau. viskas susideda į vidų,
puikiai telpa "pederastkėj".
Kažkodėl atrodo kad Evitoj mokėjau kažką tarp 20-25lt.
Kol nepradedi skolint, ir antgaliai vietoj būna, ir nesusidrožia jie...